Aftellen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Juultjegaatopreiss - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Juultjegaatopreiss - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Blijf op de hoogte en volg

14 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

Nog 3 weekjes (eigenlijk 2 weken, 6 dagen en 8 uren) en dan vertrek ik voor 6 weken naar Nieuw Zeeland. Nu het dichterbij komt best spannend, maar hopelijk ook een mooi avontuur!

Hier ga ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen!

  • 14 Januari 2014 - 14:31

    Amber:

    Yessss! Bijna begint je grote avontuur! Ik zal je vet missen maar ben zo trots op je!! Geniet ervan en ik ga elke dag kijken of er berichtjes staan hier :) dikke kus!

  • 14 Januari 2014 - 14:48

    Marie-José:

    Gaaf Julie, wat is je vluchtnummer? Ik wil 1 vd vroege vo(l)ge(r)ls zijn.....

  • 14 Januari 2014 - 14:55

    Nicky:

    Jeeej Juultje!! Lekker bezig!! Puntje "iedereen uitnodigen voor je reisverslag" kun je afstrepen! Hoe staat t met de andere 2 puntjes?? Dikke knuffel en ik ga je hier volgen, maar hopelijk heb je soms ook wifi en kunnen we dan ook een beetje live bijpraten! Kissss

  • 15 Januari 2014 - 23:57

    Kim:

    Hi meis,
    Het komt nu echt snel dichterbij, zo spannend en leuk!!
    Voordat je gaat, samen nog een goede ontspanningssessie ingepland om volledig zen in het vliegtuig te kunnen stappen, yeah!!
    Xjes

  • 16 Januari 2014 - 11:28

    Silvana:

    Joehoe, spannend joh! Leuk om alvast voorpret te hebben. Zo krijg ik ook al kriebels. Kun je alvast iets zeggen over welk rondje je gaat maken? De laatste avond activiteit weet ik al: dan gaan wij Auckland onveilig maken! (als mijn jetlag het toestaat ;-)).
    Kan ik hier ook instellen dat ik een mail krijg als jij een berichtje post?
    Liefs!

  • 26 Januari 2014 - 20:06

    Thea:

    Wauw Julie, wat ga jij veel zien en meemaken!! Ben heel benieuwd naar je
    verhalen.. En wat een verre reis he, ik ben ook heel benieuwd hoe dat gaat
    in eeeeeen keer. Ik neem wel
    Melatonine-pilletjes mee t.z.t.
    Enne, proficiat met je nieuwe achter-neefje Julius, vanmiddag (vannacht
    in N.Z.) geboren!! 3 weken te vroeg en 3.44 kg.
    Ik ga je moeder van alles op de hoogte houden met mijn iPad hoor,
    Lfs Thea.

  • 07 Maart 2014 - 19:15

    Mama :

    Lieve Julie
    Heb met genoegen je belevenissen gelezen. En ook weer in helikopter ! Tjonge zelfs n nieuw vriendje/poesje, nu bij mij doen ze t ook aardig. C laat zich ook goed gelden als ze iets niet wil van p nou berg je dan maar, moet de ,dames, wel ns tot de orde roepen! Jouw verjaardag heb ik dus ook gevierd!!! De overburen hadden we weer uitgenodigd en terwijl ik jouw email beantwoordde heeft Marieke 'n lekker gerecht gefabriceerd, weer heerlijk zoals gewoonlijk, de vorige keer was t Cor die uitblonk! Maar omdat jij jarig was had ik tompoezen meegenomen, we hebben deze, op jouw gezondheid, heerlijk genuttigd. Ik geniet als ik eraan denk hoe jouw verjaardag is verlopen, erg goed en erg leuk , ik bel je as do weer, dan zit het er alweer bijna op. Ik ben nu bij MJ om haar verj te vieren, maar ga nu zo naar huis , we bespreken de a.s.reis van Thea. Gr. Mm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 3832

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 18 Maart 2014

Mijn eerste verre reis

Landen bezocht: